Община Николаево обявява процедура за подбор на служители за подпомагане дейността на дирекция ОДУТ

Община Николаево обявява процедура за подбор на служители за подпомагане дейността на дирекция ОДУТ image

О Б Я В А 

I. Община Николаево О Б Я В Я В А процедура за набиране и подбор на служители за подпомагане работата в дирекция „Общински дейности и устройство на територията“ на база на необходими квалификация и опит за следните длъжности:

 

1. Специалист „Строителство, кадастър и регулация“

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

Ø Кратко описание на длъжността:

ü издава скици от регулационните планове и кадастър;

ü окомплектова преписки по устройство на територията;

ü работи с граждани по справки (устни и писмени);

ü участва в изработване на програми по строителство и благоустрояване на общината;

ü осъществява контрол на извършеното строителство при спазване изискванията на ЗУТ и ЗАНН

Ø Изисквана минимална степен на завършено образование: средно

Ø Професионална област на образованието: строителство и архитектура (всички специалности)

Ø Професионален опит: не се изисква

Ø Допълнителни квалификации:

ü компютърни умения – MS office, Internet Mkad;

ü способност да разчита устройствени планове и инвестиционни проекти.

Ø Допълнителнr умения, носещи предимство на кандидата:

ü професионален опит,

ü познаване на нормативната уредба в строителството – ЗУТ и съотносимите наредби,

ü опит в сферата на кадастъра и регулацията.

2. Специалист „Строителство и инвеститорски контрол“

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

Ø Кратко описание на длъжността:

ü участва в изработване на програми по строителство и благоустрояване на общината;

ü изработва количествени и стойностни сметки за обекти;

ü контролира и приема строителни и монтажни работи;

ü осъществява контрол на извършеното строителство при спазване изискванията на ЗУТ и ЗАНН

Ø Изисквана минимална степен на завършено образование: средно

Ø Професионална област на образованието: строителство и архитектура (всички специалности)

Ø Професионален опит: не се изисква

Ø Допълнителни квалификации:

ü компютърни умения – MS office, Internet Mkad;

ü способност да разчита устройствени планове и инвестиционни проекти.

Ø Допълнително умения, носещи предимство на кандидата:

ü професионален опит,

ü познаване на нормативната уредба в строителството – ЗУТ и съотносимите наредби,

ü опит в изготвянето на сметна документация на обекти – КС и КСС,

ü опит в сферата на изграждането и контрола при изпълнението на строежи.

 

II . Необходими документи

- заявление по образец,

- копие от диплома за завършено образование,

- автобиография CV-формат,

- копие от документи в подкрепа на изложеното в автобиографията – по лична преценка.

 

Копията от представените документи следва да са ясни и четливи.

 

III. Подбор на кандидатите:

- подбор по документи за изпълнение на условията за образование и професионална област,

- събеседване с одобрените по документи кандидати.

 

IV. Място и срок за подаване на документите

         Документите за кандидатстване се подават лично или чрез пълномощник, в деловодството на община Николаево, на адрес гр. Николаево, ул. „Георги Бенковски“ № 9, ет. 3, стая 308 в срок до 31 юли 2025 г., всеки работен ден от 8.00 ч. до 17.00 ч.

Лице за контакт: инж. Станка Грунова – директор на дирекция ОДУТ, тел. 04330 2040, 04330 8812.

          

V. Списъците на допуснатите и недопуснати кандидати се обявяват на информационното табло в сградата на Общинска администрация Николаево и се публикуват на интернет страницата на Община Николаево http://nikolaevo.bg, раздел „Новини“ в седемдневен срок от крайната дата за подаване на документите.

        

         Предоставените от кандидатите лични данни са защитени съгласно Закона за защита на личните данни.