ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ПОСТОЯНЕН АДРЕС ПРИ ВЕЧЕ РЕГИСТРИРАН ПОСТОЯНЕН АДРЕС - 2128

ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ПОСТОЯНЕН АДРЕС ПРИ ВЕЧЕ РЕГИСТРИРАН ПОСТОЯНЕН АДРЕС - 2128

На основание на:
• Закон за гражданската регистрация - чл. 106, ал. 1, т. 1; чл. 110, ал. 1, т. 8
• Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (Издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г.) - чл. 22, ал. 1

 

Необходими документи:

- искане
- документ за самоличност или пълномощно

Срок за изпълнение и цена:

- 5 дни -обикновена - 6,00 лв.

- 3 дни -бърза – 9,00 лв.

- 24 часа - експресна – 12,00 лв.

- до 1 час - 24,00 лв.

За административни услуги, които са заявени, платени и изпълнени по електронен път (електронни адм. услуги) цената се намаля с 10 %. 

Срок на валидност: до промяна на постоянния адрес

Място: Център за административно обслужване – гр. Николаево

 

Процедура по предоставяне на административната услуга:
Удостоверява последният заявен постоянен адрес. Искането се приема от звено "Административно обслужване" в ЦАО към Община Николаево или по населени места в Общината. Регистрира се в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата в Данъчна служба, след което преписката се насочва за изпълнение към служба ГРАО, където се извършва проверка в локална и национална база данни, в семейните регистри и в личните регистрационни картони (ЛРК). Служителят от ГРАО издава удостоверението. Издаденото удостоверението се получава от заявителя в звено АО, или по друг, определен от него начин.

За заявяване на услугата по електронен път последвайте следния линк: 

https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/name-and-address/70eb9c44-07c0-4947-a252-e0fc495b6cc5