Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 година - 2056

Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 година - 2056

На основание на:
• Закон за гражданската регистрация - чл. 24, чл. 106, ал. 1, т. 1,

• Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
• Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 24
 

Необходими документи:
- заявление по образец
- документ за самоличност;

- документ за платена такса
- пълномощно - при подаване от пълномощник;
 

Срок за изпълнение и цена:

- 5 дни -обикновена - 10,00 лв.

- 3 дни -бърза – 15,00 лв.

- 24 часа - експресна – 20,00 лв.

- до 1 час - 40,00 лв.

 

За административни услуги, които са заявени, платени и изпълнени по електронен път (електронни адм. услуги) цената се намаля с 10 %. 


Срок на валидност: няма

Място: Център за административно обслужване – гр. Николаево

 

Процедура по предоставяне на административната услуга на място:
Искането се приема от звено "Административно обслужване" в ЦАО на в община Николаево. Искането се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата в данъчна служба, по банков път или др., след което преписката се насочва към служба ГРАО. Отговорният служител от служба ГРАО след получаване на документите извършва проверка в локалната и националната информационна система по гражданска регистрация, в семейните регистри, в личните регистрационни картони (ЛРК) и в регистъра на населението, след което съставя документ по образец с информация на заявената услуга. Удостоверението се получава от заявителя по посочения от него начин.
 

За заявяване на услугата по електронен път последвайте следния линк:

https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/name-and-address/d904cd3e-545f-46ec-a406-01540196d122