На основание чл. 10а,
ал. 1 от Закона за държавния служител, във връзка с чл.13 ал.1 от Наредба за
провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (обн.
ДВ, бр. 97 от 10.12.2019 г., изм. и доп., бр. 9 от 31.01.2020 г.) и Заповед № РД-01-70
/ 02.03.2021 г. на Кмета на Община Николаево, Община Николаево
ОБЯВЯВА
КОНКУРС
за
назначаване на държавен служител при следните условия:
1. Конкурсът се обявява за длъжността ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ „ОБЩИНСКИ ДЕЙНОСТИ И УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА“ И ГЛАВЕН СТРОИТЕЛЕН ИНЖЕНЕР в Общинска администрация Николаево.
2.
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане
на длъжността са:
Ø Образование –
висше, строителен инженер;
Ø Минимална
образователна степен – магистър;
Ø Минимално
изискуем професионален опит – 4 години в областта строителството, или придобит
ІII младши ранг;
Ø Ръководи,
организира и контролира дейността на дирекцията в направленията на: устройство
на територията, строителство, инфраструктура, комуникации, транспорт,
земеделие, екология и опазване на околната среда, общинска собственост,
образование, здравеопазване, социални дейности, като ефективно провежда
общинската политика и стратегия в тези направления. Да има много добри познания
и практически опит при прилагането на специалните закони и подзаконовите
нормативни актове; познаване на ЗМСМА и други общи закони; изпълнява функциите
на главен строителен инженер в Община Николаево;
Ø Кандидатите да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
3. Допълнителни умения и квалификации:
Ø Комуникативни
умения за работа в екип;
Ø Познания в работата
на общинска или друга администрация;
Ø Отлични
компютърни умения;
Ø Професионална
компетентност;
Ø Инициативност;
Ø Управленска и
стратегическа компетентност
Ø Аналитичност.
4.
Начин за провеждане на конкурса:
Ø
Решаване на тест и
Ø Интервю
5.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за
участие в конкурсната процедура, са:
5.1 Заявление за участие в конкурса - по
образец (приложение №3) към чл. 17,
ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни
служители (НПКПМДС);
5.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1
от НПКПМДС за обстоятелствата по чл. 7, ал. 1, т. 1-5 от ЗДСл, а именно: че са
пълнолетни български граждани, не са поставени под запрещение, не са осъждани
за умишлени престъпления от общ характер на лишаване от свобода и не са лишени
по съответен ред от правото да заемат определена длъжност;
5.3. Копия от документи за придобитата
образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и
правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за
придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите
студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на
дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование
е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за
информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на
документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
5.4. Копие от документите, удостоверяващи
продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен
служител;
5.5. Професионална автобиография;
5.6. Други документи, удостоверяващи
опита и квалификацията – по преценка на кандидатите.
6.
Срок за подаване на документите: 10 календарни дни от
деня, следващ публикуването на обявлението за конкурса в регистъра по чл. 61,
ал. 1 от Закона за администрацията и на интернет страницата на Община Николаево:
www.nikolaevo.bg
7.
Място за подаване на документите: Община Николаево, гр.
Николаево, ул. Георги Бенковски № 9, етаж 3, стая № 8 – „Канцелария и
деловодство“ от 08:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа. Кандидатите
подават документите лично или чрез техни упълномощени представители.
Документите по т. 5 може да се подават и
по електронен път на ел. поща на Община Николаево obnikolaevo@nikolaevo.net
или през Системата за сигурно електронно връчване, като в тези случаи
заявлението по т. 5.1. и декларацията по т. 5.2. следва да бъдат подписани от
кандидата с квалифициран електронен подпис.
8.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на:
Ø информационното
табло в административна сграда на Община Николаево – гр. Николаево, ул. Георги
Бенковски № 9;
Ø интернет
страницата на Община Николаево www.nikolaevo.bg, в раздел
„Новини“.
9. Кратко описание на длъжността:
Длъжността
Директор дирекция „Общински дейности и устройство на територията" и главен
строителен инженер е свързана с ръководство, планиране, организиране,
контролиране и координиране на дейностите в дирекция ОДУТ към Общинска администрация Николаево. Директорът на дирекция „Общински дейности и устройство
на територията" носи отговорност за изпълнението на задачите и отчитането и постигането на
целите на структурното звено пред кмета на общината и ресорния заместник-кмет.
Директорът на дирекция
„Общински дейности и устройство на територията" ръководи работата на
непосредствено подчинените му служители в структурно звено – дирекция „Общински
дейности и устройство на територията".
Директор
дирекция „Общински дейности и устройство на територията“ и главен строителен
инженер в Община Николаево:
Ø Организира,
ръководи и контролира дейността на служителите и оказва методическа помощ и
съдействие за изпълнение на задачите в Дирекцията;
Ø Следи за
спазване на законоустановените срокове за даване на отговори, за извършване на
административн-технически услуги и спазването на трудовата дисциплина в
дирекцията;
Ø Следи за
законосъобразността и целесъобразността на актовете на общината, касаещи
дейността на Дирекцията;
Ø Организира
изпълнението на задачите, свързани с разработването, приемането и
актуализирането на общинския бюджет в частта за капиталови разходи;
Ø Осъществява
контрол за законосъобразност на всички документи и действия, свързани с
дейността на Дирекцията;
Ø Участва в
разработването на стратегии, програми и проекти на нормативни актове в
областите на дейност на Дирекцията;
Ø Подготвя и
съгласува материали от Дирекцията за обсъждане в Общинския съвет, както и
контролира изпълнението на взетите от Общинския съвет решения, касаещи
дейността на Дирекцията;
Ø Отговаря на
запитвания, жалби, предложения и сигнали от физически и юридически лица, в
рамките на своята компетентност;
Ø Извършва анализ
на изпълнението на възложените задачи на служителите в дирекцията и предлага
мерки за усъвършенстване и подобряване на работата;
Ø Извършва
атестирането и подбора на служителите, които се назначават и преназначават в
дирекцията, както и дава предложения и становища при определянето на трудовото
им възнаграждение и размера на ДМС;
Ø Одобрява
подадените заявки от служителите в администрацията, касаещи разходите за текуща
издръжка;
Ø Участва в
определянето на архивните документи на общината в съответния ред за класифициране,
техническо обработване, съхраняване, използване и опазване, в съответствие с
нормативната уредба и Номенклатурата на делата на община Николаево;
Ø Контролира
изпълнението на стратегията за развитие на общината в областите на дейност на
Дирекцията;
Ø Участва при
разработването на проекти, за кандидатстване на общината по Оперативните
програми, отнасящи се до областите на дейност на Дирекцията;
Ø Установява
административни нарушения;
Ø Изготвя преписки
и справки във връзка с финансирането на инфраструктурни обекти, включително и
обекти от четвъртокласната пътна мрежа;
Ø Изготвя
поименните списъци за финансиране на капиталовите разходи на общината и ги
представя в МФ;
Ø Изготвя отчети
за изразходените средства за капиталови разходи и заявки за получаване на
такива средства от МФ;
Ø Изготвя
количествено-стойностни сметки;
Ø Участва в
подготовката на преписки, касаещи дейността на Дирекцията;
Ø Участва в
постоянната комисия за защита на населението при бедствия, аварии и катастрофи;
Ø Участва в
експертни комисии;
Ø
Контролира прилагането на:
- устройствените планове,
- одобрените инвестиционни проекти,
- разрешенията за строеж;
Ø
Организира, координира и участва в работата на общинския експертен съвет по
устройство на територията;
Ø
Упражнява
привантивен контрол по законосъобразност в строителството на територията на
община Николаево;
Ø
Съставя констативни актове по чл.224 , ал.2 и чл.178, ал.5 от ЗУТ;
Ø
Участва в подготовката и комплектоването на
преписки за МРРБ, МФ, ДНСК и подразделенията, Полиция, Следствие, Прокуратура,
Съд и други инстанции;
Ø
Ръководи и контролира изготвянето на
документацията по Закона за обществените поръчки и провеждането на процедурите
по ЗОП;
Ø
Изпълнява и други конкретно възложени задачи,
свързани с длъжността и поставени по съответния ред, или произтичащи от
вътрешната нормативна уредба.
10. Минимален размер на основната
заплата за длъжността Директор дирекция „Общински дейности
и устройство на територията“ и главен строителен инженер в Община Николаево – 1200.00
лв. (Размерът
на основната месечна заплата за длъжността се определя в зависимост от
професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за
заплатите на служителите в държавната администрация).
Длъжностната характеристика за
конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите при Секретаря на Община
Николаево на адрес: гр. Николаево, обл. Стара Загора, ул. „Георги Бенковски“ № 9,
ет. 3, стая № 6.
За справки и информация: Павлина Цанева - Секретар на Община Николаево, тел
04330 / 2040, 04330 / 2071