Конкурс за назначаване на държавен служител в Община Николаево на длъжност Директрор на дирекция "Общински дейности и устройство на територията" и главен строителен инженер

На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител, във връзка с чл.13 ал.1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (обн. ДВ, бр. 97 от 10.12.2019 г., изм. и доп., бр. 9 от 31.01.2020 г.) и Заповед № РД-01-70 / 02.03.2021 г. на Кмета на Община Николаево, Община Николаево

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за назначаване на държавен служител при следните условия:

 

1. Конкурсът се обявява за длъжността ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ „ОБЩИНСКИ ДЕЙНОСТИ И УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА“ И ГЛАВЕН СТРОИТЕЛЕН ИНЖЕНЕР в Общинска администрация Николаево.


2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

Ø   Образование – висше, строителен инженер;

Ø   Минимална образователна степен – магистър;

Ø   Минимално изискуем професионален опит – 4 години в областта строителството, или придобит ІII младши ранг;

Ø   Ръководи, организира и контролира дейността на дирекцията в направленията на: устройство на територията, строителство, инфраструктура, комуникации, транспорт, земеделие, екология и опазване на околната среда, общинска собственост, образование, здравеопазване, социални дейности, като ефективно провежда общинската политика и стратегия в тези направления. Да има много добри познания и практически опит при прилагането на специалните закони и подзаконовите нормативни актове; познаване на ЗМСМА и други общи закони; изпълнява функциите на главен строителен инженер в Община Николаево;

Ø   Кандидатите да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.


          3. Допълнителни умения и квалификации:

Ø   Комуникативни умения за работа в екип;

Ø   Познания в работата на общинска или друга администрация;

Ø   Отлични компютърни умения;

Ø   Професионална компетентност;

Ø   Инициативност;

Ø   Управленска и стратегическа компетентност

Ø   Аналитичност.


4. Начин за провеждане на конкурса:

Ø    Решаване на тест и

Ø    Интервю

 

5. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурсната процедура, са:

5.1 Заявление за участие в конкурса - по образец (приложение №3) към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);

5.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС за обстоятелствата по чл. 7, ал. 1, т. 1-5 от ЗДСл, а именно: че са пълнолетни български граждани, не са поставени под запрещение, не са осъждани за умишлени престъпления от общ характер на лишаване от свобода и не са лишени по съответен ред от правото да заемат определена длъжност;

5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

5.4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител;

5.5. Професионална автобиография;

5.6. Други документи, удостоверяващи опита и квалификацията – по преценка на кандидатите.


6. Срок за подаване на документите: 10 календарни дни от деня, следващ публикуването на обявлението за конкурса в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията и на интернет страницата на Община Николаево: www.nikolaevo.bg


7. Място за подаване на документите: Община Николаево, гр. Николаево, ул. Георги Бенковски № 9, етаж 3, стая № 8 – „Канцелария и деловодство“ от 08:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа. Кандидатите подават документите лично или чрез техни упълномощени представители.

Документите по т. 5 може да се подават и по електронен път на ел. поща на Община Николаево obnikolaevo@nikolaevo.net или през Системата за сигурно електронно връчване, като в тези случаи заявлението по т. 5.1. и декларацията по т. 5.2. следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис.


8. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на:

Ø   информационното табло в административна сграда на Община Николаево – гр. Николаево, ул. Георги Бенковски № 9;

Ø   интернет страницата на Община Николаево www.nikolaevo.bg, в раздел „Новини“.

         

            9. Кратко описание на длъжността:

            Длъжността Директор дирекция „Общински дейности и устройство на територията" и главен строителен инженер е свързана с ръководство, планиране, организиране, контролиране и координиране на дейностите в дирекция ОДУТ към Общинска администрация Николаево. Директорът на  дирекция „Общински дейности и устройство на територията" носи отговорност за изпълнението на задачите и отчитането и постигането на целите на структурното звено пред кмета на общината и ресорния заместник-кмет. Директорът на  дирекция „Общински дейности и устройство на територията" ръководи работата на непосредствено подчинените му служители в структурно звено – дирекция „Общински дейности и устройство на територията".

Директор дирекция „Общински дейности и устройство на територията“ и главен строителен инженер в Община Николаево:

Ø   Организира, ръководи и контролира дейността на служителите и оказва методическа помощ и съдействие за изпълнение на задачите в Дирекцията;

Ø   Следи за спазване на законоустановените срокове за даване на отговори, за извършване на административн-технически услуги и спазването на трудовата дисциплина в дирекцията;

Ø   Следи за законосъобразността и целесъобразността на актовете на общината, касаещи дейността на Дирекцията;

Ø   Организира изпълнението на задачите, свързани с разработването, приемането и актуализирането на общинския бюджет в частта за капиталови разходи;

Ø   Осъществява контрол за законосъобразност на всички документи и действия, свързани с дейността на Дирекцията;

Ø   Участва в разработването на стратегии, програми и проекти на нормативни актове в областите на дейност на Дирекцията;

Ø   Подготвя и съгласува материали от Дирекцията за обсъждане в Общинския съвет, както и контролира изпълнението на взетите от Общинския съвет решения, касаещи дейността на Дирекцията;

Ø   Отговаря на запитвания, жалби, предложения и сигнали от физически и юридически лица, в рамките на своята компетентност;

Ø   Извършва анализ на изпълнението на възложените задачи на служителите в дирекцията и предлага мерки за усъвършенстване и подобряване на работата;

Ø   Извършва атестирането и подбора на служителите, които се назначават и преназначават в дирекцията, както и дава предложения и становища при определянето на трудовото им възнаграждение и размера на ДМС;

Ø   Одобрява подадените заявки от служителите в администрацията, касаещи разходите за текуща издръжка;

Ø   Участва в определянето на архивните документи на общината в съответния ред за класифициране, техническо обработване, съхраняване, използване и опазване, в съответствие с нормативната уредба и Номенклатурата на делата на община Николаево;

Ø   Контролира изпълнението на стратегията за развитие на общината в областите на дейност на Дирекцията;

Ø   Участва при разработването на проекти, за кандидатстване на общината по Оперативните програми, отнасящи се до областите на дейност на Дирекцията;

Ø   Установява административни нарушения;

Ø   Изготвя преписки и справки във връзка с финансирането на инфраструктурни обекти, включително и обекти от четвъртокласната пътна мрежа;

Ø   Изготвя поименните списъци за финансиране на капиталовите разходи на общината и ги представя в МФ;

Ø   Изготвя отчети за изразходените средства за капиталови разходи и заявки за получаване на такива средства от МФ;

Ø   Изготвя количествено-стойностни сметки;

Ø   Участва в подготовката на преписки, касаещи дейността на Дирекцията;

Ø   Участва в постоянната комисия за защита на населението при бедствия, аварии и катастрофи;

Ø   Участва в експертни комисии;

Ø   Контролира прилагането на:

- устройствените планове,

- одобрените инвестиционни проекти,

- разрешенията за строеж;

Ø   Организира, координира и участва в  работата на общинския експертен съвет по устройство на територията;

Ø   Упражнява привантивен контрол по законосъобразност в строителството на територията на община Николаево;

Ø   Съставя констативни актове по чл.224 , ал.2  и чл.178, ал.5 от ЗУТ;

Ø   Участва в подготовката и комплектоването на преписки за МРРБ, МФ, ДНСК и подразделенията, Полиция, Следствие, Прокуратура, Съд и други инстанции;

Ø   Ръководи и контролира изготвянето на документацията по Закона за обществените поръчки и провеждането на процедурите по ЗОП;

Ø   Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността и поставени по съответния ред, или произтичащи от вътрешната нормативна уредба.        

         

        10. Минимален размер на основната заплата за длъжността Директор дирекция „Общински дейности и устройство на територията“ и главен строителен инженер в Община Николаево – 1200.00 лв.  (Размерът на основната месечна заплата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация).

Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на кандидатите при Секретаря на Община Николаево на адрес: гр. Николаево, обл. Стара Загора, ул. „Георги Бенковски“ № 9, ет. 3, стая № 6.

За справки и информация: Павлина Цанева - Секретар на Община Николаево, тел 04330 / 2040, 04330 / 2071