О Б Я В А
I. Община Николаево О
Б Я В Я В А процедура за набиране и подбор на служители за подпомагане работата
в дирекция „Общински дейности и устройство на територията“ на база на
необходими квалификация и опит за следните длъжности:
1.
Специалист „Строителство, кадастър и регулация“
Минимални и специфични изисквания за заемане на
длъжността:
Ø Кратко описание на
длъжността:
ü издава скици от
регулационните планове и кадастър;
ü окомплектова
преписки по устройство на територията;
ü работи с граждани
по справки (устни и писмени);
ü участва в
изработване на програми по строителство и благоустрояване на общината;
ü осъществява контрол
на извършеното строителство при спазване изискванията на ЗУТ и ЗАНН
Ø Изисквана минимална
степен на завършено образование: средно
Ø Професионална
област на образованието: строителство и архитектура (всички специалности)
Ø Професионален опит:
не се изисква
Ø Допълнителни
квалификации:
ü компютърни умения –
MS office, Internet Mkad;
ü способност да
разчита устройствени планове и инвестиционни проекти.
Ø Допълнителнr
умения, носещи предимство на кандидата:
ü професионален опит,
ü познаване на
нормативната уредба в строителството – ЗУТ и съотносимите наредби,
ü опит в сферата на
кадастъра и регулацията.
2.
Специалист „Строителство и инвеститорски контрол“
Минимални и специфични изисквания за заемане на
длъжността:
Ø Кратко описание на
длъжността:
ü участва в
изработване на програми по строителство и благоустрояване на общината;
ü изработва
количествени и стойностни сметки за обекти;
ü контролира и приема
строителни и монтажни работи;
ü осъществява контрол
на извършеното строителство при спазване изискванията на ЗУТ и ЗАНН
Ø Изисквана минимална
степен на завършено образование: средно
Ø Професионална
област на образованието: строителство и архитектура (всички специалности)
Ø Професионален опит:
не се изисква
Ø Допълнителни
квалификации:
ü компютърни умения –
MS office, Internet Mkad;
ü способност да
разчита устройствени планове и инвестиционни проекти.
Ø Допълнително
умения, носещи предимство на кандидата:
ü професионален опит,
ü познаване на
нормативната уредба в строителството – ЗУТ и съотносимите наредби,
ü опит в изготвянето
на сметна документация на обекти – КС и КСС,
ü опит в сферата на
изграждането и контрола при изпълнението на строежи.
II . Необходими
документи
- заявление по образец,
- копие от диплома за
завършено образование,
- автобиография – CV-формат,
- копие от документи в подкрепа на изложеното в автобиографията – по лична
преценка.
Копията от представените документи следва да са ясни и четливи.
III. Подбор на кандидатите:
- подбор по документи – за изпълнение на условията за образование и професионална област,
- събеседване с одобрените
по документи кандидати.
IV. Място и срок за подаване на документите
Документите
за кандидатстване се подават лично или чрез пълномощник, в деловодството на
община Николаево, на адрес гр. Николаево, ул. „Георги Бенковски“ № 9, ет. 3,
стая 308 в срок до 31 юли 2025 г., всеки
работен ден от 8.00 ч. до 17.00 ч.
Лице за контакт: инж.
Станка Грунова – директор на дирекция ОДУТ, тел. 04330 2040, 04330 8812.
V. Списъците на допуснатите и недопуснати кандидати се обявяват на информационното табло в сградата на Общинска администрация Николаево и се публикуват на интернет страницата на Община Николаево http://nikolaevo.bg, раздел „Новини“ в седемдневен срок от крайната дата за подаване на документите.
Предоставените от кандидатите
лични данни са защитени съгласно Закона за защита на личните данни.