Одобряване на План за управление на строителните отпадъци и/или План за безопасност и здраве – 2667
На основание на: Закон за устройство на територията – чл. 156-б
Необходими документи:
- Заявление по образец
- Разрешение за строеж (влязло в сила) – копие
- План за безопасност и здраве (ПБЗ) – 3 екземпляра
- План за управление на строителните отпадъци (ПУСО) – 3 екземпляра
Забележка: При необходимост могат да бъдат изискани и допълнителни документи.
Срок за предоставяне: 14 дни
Процедура по предоставяне на услугата:
Преди откриването на строителна площадка и/или преди започването на дейностите по изграждане или премахване на строеж възложителят внася за одобряване в общината
1/ План за управление на строителни отпадъци (в случаите, когато се изисква по Закона за управление на отпадъците) и
2/ План за безопасност и здраве.
• Прием на заявлението с приложените документ в ЦАО на Общинска администрация Николаево
• Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Дирекция „Общински дейности и Устройство на територията“,
• Осъществяване на проверката и одобряване на плана, който се съгласува и се подписва от оправомощен служител – за ПУСО, и от гл. архитект – за ПБЗ.
• Получаване на индивидуалния административен акт от ЦАО по избран от заявителя начин.
Такса на услугата: няма