Гласуване с подвижна избирателна кутия за избиратели с трайни увреждания в изборите за общински съветници и за кметове
Публикувано на:
Разглеждания: 392
Избиратели с трайни увреждания, които не им позволяват да упражнят избирателното си право в изборното помещение, но желаят да гласуват с подвижна избирателна кутия, заявяват желанието си в писмена форма чрез подаване на заявление по образец (Приложение № 17-МИ от изборните книжа, утвърдени с Решение № 1952-НС / 2023 г. на ЦИК) по постоянния им адрес или настоящия им адрес, в случаите, когато своевременно е направено искане по чл. 36 ИК за гласуване по настоящ адрес, до кмета на община Николаево в срок 14.10.2023 г.
Заявлението се подписва саморъчно и може да бъде подадено чрез пълномощник на място в Общинска администрация Николаево, да бъде изпратено по пощата или да бъде подадено електронно заявление със същото съдържание през интернет страницата на общината или през портала за електронни административни услуги. За подаване на електронно заявление не се изисква електронен подпис. Към заявлението за гласуване се прилага копие от документ от ТЕЛК, НЕЛК или медицинска епикриза за здравословно състояние на избирателя, който установява, че заболяването му е причинило такива увреждания, които не му позволяват да напусне дома си и да се придвижи до избирателната секция самостоятелно или с друго помощно средство.
В случай, че в посочения по-горе срок са подадени поне 10 заявления, на територията на община Николаево ще бъде сформирана подвижна секционна избирателна комисия.
Избиратели с трайни увреждания, които не им позволяват да упражнят избирателното си право в изборното помещение и желаят да гласуват с подвижна избирателна кутия, но не са подали заявление до 14.10.2023 г., може да гласуват с подвижна избирателна кутия, ако заявят това в срок до 23.10.2023 г. и при условие, че на територията на населеното място е назначена подвижна СИК. Заявленията се подават по описания по-горе начин.
Последна промяна:
Важно
С оглед динамичната обстановка в страната, свързана с разпространението на COVID-19 и препоръките на
Националния оперативен щаб, Общинска администрация Николаево призовава потребителите на
административни услуги да се въздържат от лично посещение в институцията, освен при неотложност. За
целта клиентите ни може да се възползват от възможността за заявяването им по електронен път,
включително през Системата за сигурно електронно връчване, когато това е приложимо, както и да се
ползват услугите на лицензиран пощенски оператор.
(Повече за ССЕВ на https://edelivery.egov.bg/ и в раздел "Новини/Съобщения"
При невъзможност за заявяване на административни услуги по електронен път, гражданите трябва да
знаят, че Центърът за административно обслужване работи и са предприети всички мерки за
дезинфекция.
--------------------------
ОТ 23.03.2020 Г., СЪГЛАСНО РЕШЕНИЕ НА ОБЩИНСКИЯ КРИЗИСЕН ЩАБ И ЗАПОВЕД № РД-01-93 / 23.03.2020 Г. НА
КМЕТА НА ОБЩИНА НИКОЛАЕВО, ДО ВТОРО НАРЕЖДАНЕ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА НИКОЛАЕВО СЕ ВЪВЕЖДА ВЕЧЕРЕН
ЧАС ОТ 21,00 ЧАСА ДО 5,00 ЧАСА.
Този сайт използва "бисквитки"
С цел подобряване на качеството на услугата (търговската) използваме бисквитки, включително и бисквитки на
трети лица (например бисквитки на Google и социални платформи). Бисквитките също могат да бъдат използвани
за отварянето на персонализирани добавки. За повече информация прочетете правилата за поверителност, тук ще
намерите също информация как може да управлявате и да откажете бисквитките. Като продължавате да използвате
нашия Уебсайт вие се съгласявате на Вашето устройство да бъдат запазени бисквитки.