ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ВПИСВАНЕ В РЕГИСТЪРА НА НАСЕЛЕНИЕТО - 2138

ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ВПИСВАНЕ В РЕГИСТЪРА НА НАСЕЛЕНИЕТО - 2138

На основание на:
• Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1
• Закон за електронното управление - чл. 2; чл. 3; чл. 4; чл. 40
• Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 3, ал. 3; чл. 19

Необходими документи:
Искане за издаване на документ.

Документ за платена такса.

В зависимост от качеството, в което действате, може да са Ви необходими допълнително някои от следните документи:

  • Документ, удостоверяващ наличието на законното представителство.
  • Нотариално заверено изрично пълномощно.
  • Съдебно удостоверение.
  • Удостоверение от съда или досъдебен орган.
  • удостоверение от административен орган, водещ административното производство.
  • Иницииращ документ/акт.

   Услугата се предоставя и служебно за държавни и общински органи.


Срок за изпълнение: 3 дни


Процедура по предоставяне на административната услуга:
Писмото или искането, заедно с приложените документи, се приема от експерт АО в ЦАО на община Николаево, регистрира се в електронната система за документооборот, след което се насочва за изпълнение към служба ГРАО, където се извършва проверка в локална и национална база данни, в семейните регистри и в личните регистрационни картони (ЛРК). Изготвя се удостоверение за вписване в регистъра на населението, което се получава от заявителя по посочен от него начин или се предоставя на съответните държавни органи и институции по служебен път.


Цена: безплатно


За заявяване на услугата по електронен път последвайте следния линк: 

https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/corrections-and-endorsements/d75c86b6-42a7-4c22-8fc9-9fcc186cde1a