Община Николаево кани потенциални кандидати за предоставяне на услугите „Формиране и развитие на родителски умения” и „Семейно консултиране и подкрепа” (позиция медицинска сестра) по Проект „Социално включване”, финансиран със заемни средства (Заем 7612 BG) от Международната банка за възстановяване и развитие в размер на 31.39 милиона евро по Проекта за социално включване. Подробна информация за Проекта за социално включване може да бъде намерена на електронната страница на Проекта: http://www.mlsp.government.bg/sip и на сайта на oбщина Николаево: www.nikolaevo.net. Техническо задание за изпълнение на поръчката може да бъде намерено на електронен адрес www.nikolaevo.net.
1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
1.1. Основни изисквания
- да са физически лица;
- да имат висше образование – завършена образователна степен професионален бакалавър или средно специално медицинско образование – медицинска сестра/фелдшер;
- да имат професионален опит не по-малък от 1 година в областта на здравните дейности;
- да познават нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки;
- да притежават компютърна грамотност;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- да не са служители в държавна, областна или общинска администрация или в други държавни/общински предприятия и институции;
- да не са в конфликт на интереси;
- да не са участвали в разработването на Проект „Социално включване” на община Николаево.
1.2. Специфични изисквания
Ще се счита за предимство:
- да имат практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието или социалното включване на деца и семейства в риск;
- да познават местните уязвими общности в община Николаево , техните културни особености, език, традиции при отглеждане на децата, включително и на деца с увреждания;
- да познават спецификата на социалната работа и здравната дейност с различни уязвими групи.
2. Условия на поканата
Заинтересованите кандидати следва да изпратят професионална биография, с подробно описание на изискуемите в т. 1 квалификация и опит, не по-късно от 17.00 ч. на 24.10.2014 г.
Кандидатите ще бъдат оценявани за опит и квалификация съгласно процедурите, описани в указанието на Световна банка „Избор и наемане на Консултанти от заемополучатели на Световна банка” (последно издание) и в съответствие със следните критерии:
(1) специфичен опит, съответстващ на заданието - 30
(2) квалификации и компетентност за изпълнение на заданието - 70
Общо точки - 100
Заинтересуваните Консултанти могат да получат допълнителна информация на адреса по-долу всеки работен ден (понеделник – петък) от 10.00 до 16.00 часа.
Документите могат да се изпращат:
- по електронен път на адрес:
obnikolaevo@mail.bg
- на хартия на адрес:
Област Стара Загора, Община Николаево, гр. Николаево 6190, ул. „Г.Бенковски”№9