О
Б Я В А
СДРУЖЕНИЕ С НЕСТОПАНСКА ЦЕЛ „МЕСТНА
ИНИЦИАТИВНА ГРУПА-МЪГЛИЖ, НИКОЛАЕВО“
със седалище гр. Мъглиж, пл.
„Трети март“ № 32, ет. 1
при спазване
на изискванията на Условия за
допустимост на местните инициативни групи за програмен период 2023 – 2027 г., съгласно нормативни актове свързани с
прилагането на подхода ВОМР, обявява процедура за подбор на: Реф. № ИД-1 ИЗПЪЛНИТЕЛЕН
ДИРЕКТОР, Реф. № Е-2 Експерт
по прилагане на стратегията за ВОМР
Подборът се извършва на два етапа: по документи и
събеседване (интервю).
Само кандидати, чийто документи са одобрени и
отговарят на изискванията, ще бъдат допуснати и поканени на събеседването.
I. ИЗПЪЛНИТЕЛНИЯТ ДИРЕКТОР – Отговаря за цялостния процес на прилагане и
финансово управление на стратегията за ВОМР.
Основни изисквания:
- Завършено висше образование, най-малко степен „магистър“;
- Общ трудов стаж най-малко 5 години;
- Управленски опит най-малко две години;
- Опит в управление и мониторинг на проект, програма
или стратегия със стойност над 200 хиляди лева, финансирани от ЕС или от
други международни донори.
- Компютърна грамотност
–Windows, MS Office,
Internet;
- Добро
познаване на Европейско законодателство и всички нормативни актове, обуславящи
нейното прилагане.
- Комуникативност
и способност за работа в екип;
- Аналитично мислене,
организираност и отговорност;
Необходими документи:
- Мотивационно писмо;
- Подробна автобиография (
СV);
- Актуална снимка;
- Диплом за завършено
образование;
- Копие от документи доказващи
професионален стаж – трудова и/или осигурителна книжка, договори с
възложители и други;
- Копие от документи,
доказващи наличието на управленски опит, включително опит в управление на
финансови средства за реализиране на проект, програма или стратегия със
стойност над 200 000 лв.;
- Копия от удостоверения или
сертификати за завършени курсове ( ако има такива).
II. ЕКСПЕРТ ПО ПРИЛАГАНЕ НА СТРАТЕГИЯТА – Отговаря за обработката на документите, свързани с
дейността на МИГ, логистиката на офиса. Подпомага останалите членове на
екипа на МИГ в изпълнение на техните задължения.
Основни изисквания:
- Завършено висше образование,
най-малко степен „бакалавър“;
- Общ
трудов стаж най-малко две години;
- Опит
в управление и мониторинг на проект, програма или стратегия със стойност
над 100 хиляди лева, финансирани от ЕС или от други международни донори.
- Компютърна грамотност
–Windows, MS Office,
Internet;
- Добро
познаване на Европейско законодателство и всички нормативни актове, обуславящи
нейното прилагане.
- Комуникативност
и способност за работа в екип;
- Аналитично мислене, организираност
и отговорност.
Необходими документи:
- Мотивационно писмо;
- Подробна автобиография (
СV);
- Актуална снимка;
- Диплом за завършено
образование;
- Копие от документи доказващи
професионален стаж – трудова и/или осигурителна книжка, договори с
възложители и други;
- Копия от удостоверения или
сертификати за завършени курсове ( ако има такива);
Договорите с одобрените лица за съответните длъжностни
позиции ще бъдат сключени след одобрението на Стратегията за ВОМР на „МИГ – Мъглиж, Николаево“ - индикативно
месец май – юни 2024 г.
Изпълнението на Стратегията за ВОМР ще започне след одобрение от
страна на МЗХ и подписване на Договор за безвъзмездна финансова помощ.
Документите се приемат на адрес: град Мъглиж, пл.
„Трети март” № 32, в запечатан непрозрачен плик, на който са отбелязани името
на получателя – „МИГ-Мъглиж, Николаево“, със съответния референтен номер за
длъжността.
Краен срок за подаване на документите: 25.09.2023 г.
За документи, изпратени по пощата важи датата на получаването им на мястото
за набиране на документите, а не дата на пощенското клеймо.