ТЕХНИЧЕСКИ ДОКЛАД
за изпълнението на проект
„Обзавеждане и модернизиране на материалната база на Домашен социален патронаж”
към Фонд „Социална закрила”
Проект „Обзавеждане и модернизиране на материалната база на Домашен социален патронаж” се осъществи на основание Договор за съвместна дейност № РД04-113 / 04.07.2017 г., сключен между Фонд „Социална закрила“ гр. София и Община Николаево, Анекс №1 от 27.09.2017г. и Анекс №2 от 22.11.2017г. към Договора за съвместна дейност и Договор за сътрудничество № РД04-221 / 09.11.2017 г., сключен между Фонд „Социална закрила“ гр. София, Община Николаево и „АБ Терм” ООД и Анекс №1 от 22.11.2017г. към Договора за сътрудничество.
1. Целева глупа по проекта: Хора с увреждания и възрастни лица от община Николаево, които ползват социалните услуги на Домашен социален патронаж – гр.Николаево.
2. Цели на проекта:
Ø Обща цел на проекта: повишаване качеството и ефективността на извършваната грижа за възрастните хора и тези в неравностойно положение, чрез създаване на оптимални условия за функциониране на Домашен социален патронаж.
Ø Специфични цели на проекта:
· изпълнение на социалната политика на община Николаево и дейностите за реализиране на целите заложени в стратегическите документи за развитие на община Николаево, насочени към разгръщане и подобряване мрежата от социални услуги в общността, предоставяне на качествени социални услуги за различните целеви групи, нуждаещи се от социална закрила и социална подкрепа;
· подновяване на амортизирано оборудване в Домашен социален патронаж в община Николаево
· Осигуряване на по-добри и безопасни условия на труд за работещите в кухнята на ДСП;
· Пестене на време и разходи за енергия при приготвянето на храната;
· По-добра рентабилност, ефективност и по-високо качество на храната, приготвяна от ДСП;
· Подобряване условията на работа в кухненския блок, с оглед всички потребители своевременно да получат обяд;
· Реализиране на икономии на средства от общинския бюджет, които да бъдат насочени към други дейности, свързани с повишаване качеството на предоставяната услуга.
3. Описание на основните дейности, които Бенефициентът предприе за постигане на поставените цели: Всички дейности, които Община Николаево осъществи за постигане на поставените цели бяха съобразени с «Методика за разпределение на средствата от Фонд “Социална закрила”» и одобрено проектно предложение под наименование “Закупуване, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане в кухненски блок на Домашен социален патронаж, гр. Николаево по проект „Обзавеждане и модернизиране на материалната база на Домашен социален патронаж”.
Ø Сформиране на екип за организация и управление на проекта;
Ø Набиране на оферти на фирми, предлагащи подходящо за кухнята на ДСП съвременно енергийноефективно кухненско оборудване, отговарящо на съвременните български и европейски стандарти и хигиенни норми;
Ø Подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител за доставка и монтиране на професионално кухненско оборудване, съгласно изискванията по ЗОП:
Община Николаево проведе процедура за избор на изпълнител по реда на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП. Комисия, определена със Заповед на Бенефициента се събра и разгледа постъпилите предложения. Членовете на комисията подписаха декларации за безпристрастност при провеждане на процедурата за избор на изпълнител. За своята работа, комисията изготви протокол, съдържащ окончателно решение.
Ø Избор на изпълнител и изготвяне на договор;
Ø Подписване на тристранен договор между Община Николаево, Фонд „Социална закрила” и избрания изпълнител:
След като беше определен Изпълнител на обществената поръчка, Община Николаево изпрати цялата документация във Фонд “Социална закрила”. Последва сключване на тристранен договор, в който са указани ангажиментите на трите страни по договора за сътрудничество.
Ø Доставка и монтаж на закупеното кухненско оборудване;
Ø Информиране и публичност;
Ø Отчитане на проекта:
Община Николаево в качеството си на Съинвеститор, осигури собствен принос, както и проследи за правилното изпълнение на проекта. След приключване на дейността се изготви настоящия писмен доклад за изпълнението.
4. Документацията, която Община Николаево водеше и систематизираше относно реализацията на дейността е следната:
Ø Процедурата по ЗОП и приложимите към нея документи във връзка с избора на изпълнител;
Ø Заповед за определяне лицата за участие в инвестиционния процес и приемането на оборудването;
Ø Счетоводни документи, доказващи изпълнението на дейността;
Ø Снимков материал от хода на изпълнение на проекта;
Ø Приемо-предавателен протокол за оборудването;
Ø Протокол за монтаж на оборудването;
Ø Протокол за инструктаж на персонала, който ще работи със закупеното оборудване;
5. Постигнати резултати от изпълнението на проекта:
Ø Осигуряване на кухненско оборудване, отговарящо на всички национални и европейски хигиенни норми;
Ø Разширяване обхвата на Домашния социален патронаж;
Ø Създаване на реални условия за повишаване на капацитета на услугите, свързани с приготвяне и предоставяне на топла готова храна за уязвимите категории от населението;
Ø В дългосрочен план се очаква да се подпомогне развитието на социалните услуги, които да бъдат привлекателни за населението и да станат двигател за повишаване конкурентноспособността на региона.
ПРЕДИ:
СЛЕД:
6. Обща стойност на проекта: 29 194,00лв. с ДДС
7. Окончателна стойност на извършените доставки (съгласно Договор за сътрудничество № РД04-221 / 09.11.2017 г. ): 28 116,02 лв. с ДДС
8. Стойност по фактура за извършените разходи от Фонд “Социална закрила”: 25 304,41 лв. с ДДС;
9. Стойност по фактура за собствения принос: 2 811,61 лв. с ДДС;
При осъществяване на проекта, Община Николаево изпълни предмета на договора в срок, осъществи дейността добросъвестно с цел постигането на максимално добри резултати.
КОСЬО КОСЕВ,
Кмет на Община Николаево ВВВ